Olet täällä

Anonymous (ei varmistettu)
1

Aamu alkaa luonnollisesti aamupalalla. Tällä kertaa söin kaksi palaa Porokylän siemenleipää voilla ja juustolla. Sekä pilkottuna yhden banaanin ja klementiinin, tietenkin raejuustolla maustettuna.

Oikein toimiva aamupala. Tämän voisi syödä huomennakin. Vaikka juuston rippeet nakertelin leipien päälle.

Aamupalalla jaksoin puolille päivin. Sitten oli aika napata jääkaapista pitsaa ja laittaa päälle hieman pitsajuustoa ja mikroon lämpiämään.

Edelleen maistui oikein hyvin äkkiseltään kokoon heitetty pitsa.

Välipalana, tai pikemminkin väliruokana söin, teen ja veden kera, kuten aamiaisenkin, lautasellisen kasviksia. Kurkkua, luumutomaattia, kukkakaalia ja parsakaalia. Oli kyllä vatsa täynnä annoksen jälkeen.

Ananakset toimivat välipalana, kun jumahdin pelaamaan Kindgom Hearts 1.5 HD-remix -peliä.

Iltapalana toimi tällä kertaa hieman tuhdimpi ateria. Kävin ystäväni kanssa lenkillä parin tunnin pelaamisen jälkeen, joten hyvällä omalla tunnolla ripottelin pitsajuustoa riisin ja kasvisten päälle, mitkä jäivät ylitse aikaisemmalta syömiseltä.

Ruokajuomana minulla toimii yleensä vesi. Pyrin juomaa pari lasillista että aterialla, niin ei nestehukka häiritse olotilaa. Ja koska rakastan teetä, sitäkin menee jonkin verran päivän aikana. Tässä tämän hetken suosikki teet.

Tänään tuli kyllä syötyä tuhdisti. Mutta kyllä sitä pitää ruuasta ja syömisestä nauttia kun vaan voi. Eikä ruuasta nauttiminen todellakaan vaadi gluteenia. Päinvastoin!

Kommentit

Näyttää kyllä ihanilta sun päivän ateriat. Olisivat maistuneet minullekin! Gluteenittomat ruuat ovat ihan tavallisia ja hyviä! #gluteenittomatsafkat

Lisää uusi kommentti